Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej (PIK)
WYDZIAŁ POZYSKIWANIA FUNDUSZY, INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ (PIK)
Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
II piętro budynku Urzędu
Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej wykonuje zadania w zakresie:
- opracowania projektów planów przedsięwzięć inwestycyjnych i remontów
- przygotowania i prowadzenia inwestycji gminnych oraz remontów
- pozyskiwanie środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych
- rozliczaniem środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych
- utrzymania infrastruktury komunalnej
- bieżącego utrzymanie dróg, ulic i placów gminnych
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami
- naliczanie, pobieranie, ewidencjonowanie i egzekwowanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pobieranymi przez gminę
ROBERT MAZUR
kierownik wydziału
II piętro budynku Urzędu, pokój 204
tel. 13 469 80 01 w.65
- nadzór nad pracą podległych pracowników wydziału
- opracowanie projektów planów przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych
- nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych z Funduszy Krajowych i Unii Europejskiej
- wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym dróg gminnych obiektu budowlanego lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
- wydawanie decyzji na zajecie pasa drogowego dróg gminnych i umieszczenie urządzeń obcych
- współdziałanie z innymi zarządcami dróg przewidzianych ustawą o drogach publicznych w zakresie koordynowania działań na wszystkich drogach publicznych
Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.
AGATA KURKOWSKA
I piętro budynku Urzędu, pokój 102
tel. 13 469 80 01 w.80
- Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy krajowych oraz z UE:
- przygotowanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami,
- pozyskiwanie niezbędnych informacji potrzebnych do opracowania studiów wykonalności i analiz finansowych
- sporządzanie i składanie wniosków o płatności okresowe i końcowe
- dokonywanie pomiaru produktów, rezultatów i oddziaływania, osiągniętych dzięki realizacji projektu, zgodnie ze wskaźnikami monitoringowymi zamieszczonymi we wniosku o dofinansowanie projektu,
- sporządzanie i przekazywanie informacji o realizacji projektu, celem wykorzystania ich w działaniach informacyjno-promocyjnych,
KATARZYNA FILAR
II piętro budynku Urzędu, pokój 202
tel. 13 469 80 01 w.33
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
- prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych
- sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych
- przygotowywanie projektów umów w sprawach realizacji zamówień publicznych oraz prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych
- przygotowanie i prowadzenie zapytań ofertowych
Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.
KRZYSZTOF SKOWROŃSKI
II piętro budynku Urzędu, pokój 202
tel. 13 469 80 01 w.32
- prowadzenie wszystkich spraw związanych z procesem inwestycyjnym
- kompleksowa realizacja, rozliczanie oraz przekazywanie do eksploatacji inwestycji i remontów realizowanych przez Gminę
- wnioskowanie o dokonywanie zmian i poprawek w dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem budowy,
- nadzór nad zrealizowaniem przez wykonawców i dostawców obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi,
Maria Fijałkowska
II piętro budynku Urzędu, pokój 202
tel. 13 469 80 01 w.32
MONIKA STAWSKA
II piętro budynku Urzędu, pokój 203
tel. 13 469 80 01 w.63
- prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach oraz nadzór nad realizacją zadań
- naliczanie, pobieranie, ewidencjonowanie i egzekwowanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pobieranych przez Gminę.
Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.
KRZYSZTOF FALUSZCZAK
II piętro budynku Urzędu, pokój 203
tel. 13 469 80 01 w.63
- sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem infrastruktury komunalnej
- sprawowanie nadzoru nad zarządzaniem cmentarzami komunalnymi i wyznaniowymi,
- nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku oraz zieleni w mieście w zakresie dróg i placów gminnych i publicznych w tym nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych
- prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym, nadzorowanie eksploatacji oświetlenia ulic i placów na terenie gminy
- prowadzenie książek obiektów budowlanych
- nadzór nad prowadzeniem targowisk nadzorowanie oraz parkingów i płatnych stref parkowania
- prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zasobu mieszkaniowego i socjalnego Gminy
- prowadzenie archiwum Urzędu
Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.