Przejdź do menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych

Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej (PIK)

WYDZIAŁ POZYSKIWANIA FUNDUSZY, INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ (PIK)

Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
II piętro budynku Urzędu

 

Wydział Pozyskiwania Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Komunalnej wykonuje zadania w zakresie:

  • opracowania projektów planów przedsięwzięć inwestycyjnych i remontów
  • przygotowania i prowadzenia inwestycji gminnych oraz remontów
  • pozyskiwanie środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych
  • rozliczaniem środków finansowych z funduszy krajowych i unijnych
  • utrzymania infrastruktury komunalnej
  • bieżącego utrzymanie dróg, ulic i placów gminnych
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami
  • naliczanie, pobieranie, ewidencjonowanie i egzekwowanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pobieranymi przez gminę

IRENA KAPRAL
kierownik wydziału

II piętro budynku Urzędu, pokój 204
tel. 13 469 80 01 w.65

  • nadzór nad pracą podległych pracowników wydziału
  • opracowanie projektów planów przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych
  • nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z pozyskiwaniem  środków zewnętrznych z Funduszy  Krajowych i Unii Europejskiej
  • wydawanie zezwoleń na lokalizację w pasie drogowym dróg gminnych obiektu budowlanego lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
  • wydawanie decyzji na zajecie pasa drogowego dróg gminnych i umieszczenie urządzeń obcych
  • współdziałanie z innymi zarządcami dróg przewidzianych ustawą o drogach publicznych w zakresie koordynowania działań na wszystkich drogach publicznych

AGATA KURKOWSKA
II piętro budynku Urzędu, pokój 202

tel. 13 469 80 01 w.32

  • Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy krajowych oraz z UE:
  • przygotowanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami,
  • pozyskiwanie niezbędnych informacji potrzebnych do opracowania studiów wykonalności i analiz finansowych
  • sporządzanie i składanie wniosków o płatności okresowe i końcowe
  • dokonywanie pomiaru produktów, rezultatów i oddziaływania, osiągniętych dzięki realizacji projektu, zgodnie ze wskaźnikami monitoringowymi zamieszczonymi we wniosku o dofinansowanie projektu,
  • sporządzanie i przekazywanie informacji o realizacji projektu, celem wykorzystania ich w działaniach informacyjno-promocyjnych,

GILBERT DACKO
II piętro budynku Urzędu, pokój 202

tel. 13 469 80 01 w.33

  • prowadzenie zadań związanych z budową, przebudową oraz remontami dróg gminnych publicznych oraz wewnętrznych
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i ochroną dróg miejskich i gminnych
  • prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego
  • prowadzenie spraw związanych z budową, przebudową i utrzymaniem oświetlenia ulicznego

KATARZYNA FILAR
II piętro budynku Urzędu, pokój 202

tel. 13 469 80 01 w.33

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
  • prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych
  • sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych
  • przygotowywanie projektów umów w sprawach realizacji zamówień publicznych oraz prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych
  • przygotowanie i prowadzenie zapytań ofertowych

KRZYSZTOF SKOWROŃSKI
II piętro budynku Urzędu, pokój 202

tel. 13 469 80 01 w.32

  • prowadzenie wszystkich spraw związanych z procesem inwestycyjnym
  • kompleksowa realizacja, rozliczanie oraz przekazywanie do eksploatacji inwestycji i remontów realizowanych przez Gminę
  • wnioskowanie o dokonywanie zmian i poprawek w dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem budowy,
  • nadzór nad zrealizowaniem przez wykonawców i dostawców obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi,

JOANNA RABICKA-LUBAS
II piętro budynku Urzędu, pokój 203

tel. 13 469 80 01 w.63

  • prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami wynikających z ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach oraz nadzór nad realizacją zadań
  • naliczanie, pobieranie, ewidencjonowanie i egzekwowanie należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pobieranych przez Gminę.

KRZYSZTOF FALUSZCZAK
II piętro budynku Urzędu, pokój 203

tel. 13 469 80 01 w.63

  • sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem infrastruktury komunalnej
  • sprawowanie nadzoru nad zarządzaniem cmentarzami komunalnymi i wyznaniowymi,
  • nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku oraz zieleni w mieście w zakresie dróg i placów gminnych i publicznych w tym nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych
  • prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym, nadzorowanie eksploatacji oświetlenia ulic i placów na terenie gminy
  • prowadzenie książek obiektów budowlanych
  • nadzór nad prowadzeniem targowisk nadzorowanie oraz parkingów i płatnych stref parkowania
  • prowadzenie ewidencji lokali mieszkalnych
  • prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem zasobu mieszkaniowego i socjalnego Gminy
  • prowadzenie archiwum Urzędu