Przejdź do menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych

Sekretarz

MAGDALENA MAZURKIEWICZ
Sekretarz Gminy

I piętro budynku Urzędu, pokój 108
tel. 13 469 80 01 w.78

1. Sekretarz nadzoruje pracę urzędu, zapewnia jego sprawne funkcjonowanie i w tym zakresie nadzoruje działalność wszystkich komórek organizacyjnych urzędu.

2. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. nadzorowanie komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych zgodnie ze schematem organizacyjnym,
  2. nadzór nad organizacją pracy w urzędzie, sprawnej obsługi interesantów i tworzenia dobrego wizerunku urzędu,
  3. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania spraw, w tym udzielania odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych,
  4. nadzorowanie właściwego obiegu informacji i dokumentów w urzędzie,
  5. nadzorowanie właściwego rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków wnoszonych i wpływających do urzędu,
  6. nadzorowanie rozpatrywania petycji, postulatów i inicjatyw obywateli,
  7. nadzorowanie publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie gminy,
  8. nadzór nad udostępnianiem informacji publicznej,
  9. monitorowanie i koordynowanie kontroli zarządczej,
  10. prowadzenie spraw z zakresu audytu wewnętrznego,
  11. rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji w urzędzie,
  12. organizowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendum, wyborów w jednostkach pomocniczych gminy,
  13. przygotowywanie projektów regulaminów i ich zmian oraz innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji pracy urzędu,
  14. przygotowywanie projektów zarządzeń zatwierdzających regulaminy i ich zmiany oraz innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji pracy jednostek organizacyjnych i instytucji kultury Gminy Lesko,
  15. wydawanie z upoważnienia Burmistrza decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej, zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
  16. prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych składanych przez zobowiązanych pracowników urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych i dyrektorów placówek oświatowych, i innych oświadczeń osób zatrudnionych i członkach ich rodzin,
  17. realizowanie polityki kadrowej i płacowej określonej przez Burmistrza,
  18. prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu i osób zajmujących kierownicze stanowiska w gminnych jednostkach organizacyjnych,
  19. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu pracy przez pracowników urzędu (kontrola dyscypliny pracy),
  20. organizowanie i obsługa badań lekarskich w zakresie medycyny pracy,
  21. zarządzanie systemem szkoleń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników,
  22. koordynowanie prac związanych z oceną okresową pracowników samorządowych,
  23. organizowanie służby przygotowawczej i egzaminu kończącego służbę,
  24. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników wydziałów,
  25. prowadzenie rejestru oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej składanych na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych,
  26. przygotowywanie umów związanych z używaniem pojazdów prywatnych dla celów służbowych,
  27. prowadzenie spraw emerytalno - rentowych pracowników,
  28. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom wyróżnień i nagród oraz udzielaniem kar,
  29. prowadzenie spraw związanych z wnioskowaniem o nadanie odznaczeń, medali dla pracowników samorządowych, w tym medali za długoletnią służbę,
  30. prowadzenie instruktażu stanowiskowego dla pracowników urzędu,
  31. organizowanie praktyk studenckich oraz praktyk dla uczniów szkół ponadpodstawowych,
  32. koordynowanie zagadnień związanych z obsługą administracyjną organizowanych prac interwencyjnych, robót publicznych oraz staży zawodowych,
  33. nadzór nad sporządzaniem protokołu i ustalaniem przyczyn wypadków w pracy oraz w drodze do i z pracy,
  34. prowadzenie rejestru instytucji kultury,
  35. przygotowywanie analiz, prognoz i programów zleconych przez Burmistrza,
  36. prowadzenie spraw związanych z obsługą prawną urzędu,
  37. prowadzenie innych spraw Gminy powierzonych na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym przez Burmistrza.

3. Sekretarz nadzoruje:

  1. Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
  2. Biuro Rady Miejskiej,
  3. j.o. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
  4. j.o  Środowiskowy Dom Samopomocy.


Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.