Przejdź do menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych

Sekretarz

MAGDALENA MAZURKIEWICZ
Sekretarz Gminy

I piętro budynku Urzędu, pokój 108
tel. 13 469 80 01 w.78


Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. nadzorowanie podlegających komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych zgodnie ze schematem organizacyjnym,
  2. nadzór nad organizacją pracy w urzędzie, sprawnej obsługi interesantów i tworzenia dobrego wizerunku urzędu,
  3. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania spraw, w tym udzielania odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych,
  4. nadzorowanie właściwego obiegu informacji i dokumentów w urzędzie,
  5. nadzorowanie właściwego rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków wnoszonych i wpływaj ących do urzędu,
  6. nadzorowanie publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie gminy,
  7. nadzór nad Biuletynem Informacji Publicznej,
  8. nadzór nad udostępnianiem informacji publicznej,
  9. monitorowanie i koordynowanie kontroli zarządczej,
  10. rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji w urzędzie,
  11. organizowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów powszechnych, konsultacji społecznych i referendum, wyborów w jednostkach pomocniczych gminy,
  12. przygotowywanie projektów regulaminów i ich zmian oraz innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji pracy urzędu,
  13. wydawanie z upoważnienia Burmistrza decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej, zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
  14. prowadzenie spraw z zakresu oświadczeń majątkowych składanych przez zobowiązanych pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych i dyrektorów placówek oświatowych,
  15. realizowanie polityki kadrowej i płacowej określonej przez Burmistrza,
  16. prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu i osób zajmujących kierownicze stanowiska w gminnych jednostkach organizacyjnych,
  17. sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu pracy przez pracowników urzędu (kontrola dyscypliny pracy),
  18. organizowanie i obsługa badań lekarskich w zakresie medycyny pracy,
  19. usprawnianie pracy urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr,
  20. zarządzanie systemem szkoleń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników,
  21. koordynowanie prac związanych z oceną okresową pracowników samorządowych,
  22. organizowanie służby przygotowawczej i egzaminu kończącego służbę,
  23. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników Wydziałów i Inspektora Ochrony Danych,
  24. prowadzenie rejestru oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej składanych na podstawie ustawy o pracownikach samorządowych,
  25. prowadzenie spraw emerytalno - rentowych pracowników,
  26. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom wyróżnień i nagród oraz udzielaniem kar,
  27. prowadzenie instruktażu stanowiskowego dla pracowników urzędu,
  28. organizowanie praktyk studenckich oraz praktyk dla uczniów szkół ponadpodstawowych,
  29. koordynowanie zagadnień związanych z obsługą administracyjną organizowanych prac społecznie użytecznych, prac interwencyjnych, robót publicznych oraz staży pracowniczych,
  30. nadzór nad sporządzaniem protokołu i ustalaniem przyczyn wypadków w pracy oraz w drodze do i z pracy,
  31. prowadzenie rejestru instytucji kultury,
  32. prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza,
  33. prowadzenie spraw związanych z prenumeratą i rozdzielnictwem wydawnictw urzędowych i prasy,
  34. prowadzenie innych spraw Gminy powierzonych na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym.

Sekretarz nadzoruje:

  1. Wydział Administracyjno-Gospodarczy,
  2. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej,
  3. Środowiskowy Dom Samopomocy.