Koordynator ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.), Zarządzeniem Nr 140/IX/20 Burmistrz Miasta i Gminy Lesko z dnia 29 września 2020 r. wyznaczył Koordynatora do spraw Dostępności w Urzędzie Miasta i Gminy Lesko
Koordynator do Spraw Dostępności w Urzędzie Miasta i Gminy Lesko
Pani Jolanta Kaczmarska
Kontakt:
Jolanta Kaczmarska
Urząd Miasta i Gminy Lesko ul. Parkowa 1,
38-600 Lesko
tel.130469-80-01 wew. 62
E-mail: j.kaczmarska@lesko.pl
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Monitorowanie działalności gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Przedstawianie Burmistrzowi Miasta i Gminy Lesko bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Linki: