Urząd Miasta i Gminy Lesko poszukuje osoby bezrobotnej, zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lesku, do podjęcia zatrudnienia w ramach robót publicznych na okres 6 miesięcy.

Stanowisko:
Pracownik ds. obsługi płatnej strefy parkowania

Forma zatrudnienia:
Umowa o wykonywanie robót publicznych

Zakres obowiązków:
Obsługa płatnej strefy parkowania na terenie miasta Leska.

Wymagania niezbędne:

  1. Status osoby bezrobotnej, zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lesku.
  2. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy w terenie.
  3. Gotowość do podjęcia zatrudnienia na okres 6 miesięcy w ramach robót publicznych.
  4. Dyspozycyjność w godzinach pracy płatnej strefy parkowania.

Wymagania dodatkowe (mile widziane):

  1. Umiejętność pracy z ludźmi, uprzejmość i komunikatywność.
  2. Znajomość topografii miasta Leska (mieszkaniec Leska lub okolicy).
  3. Samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  4. Mile widziana osoba z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.

Osoby zainteresowane uzyskaniem informacji proszone są o osobisty kontakt z Sekretarzem Gminy Lesko – Magdaleną Mazurkiewicz lub Kierownikiem Wydziału – Robertem Mazurem pok. 204 w godzinach pracy urzędu (ul. Parkowa 1, pokój nr 108). Nie udzielamy informacji telefonicznych.