Wydział Finansowy (FN)
Wydział Finansowy
II piętro budynku Urzędu
Wydział Finansowy wykonuje zadania w zakresie:
- księgowanie dochodów i wydatków budżetowych gminy,
- prowadzenie sprawozdawczości finansowej i statystycznej gminy,
- obsługa finansowo- księgowa projektów współfinansowanych ze środków pomocowych,
- prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT i podatku dochodowego od osób fizycznych,
- prowadzenie rozliczeń z zakresu składek ZUS, FP, PFRON,
- windykacji należności budżetowych,
- prowadzenia wymiaru podatkowego, kontroli podatkowych,
- prowadzeni postępowania administracyjnego w sprawie udzielania ulg podatkowych (m.in. umorzenia, odroczenia, rozłożenia na raty),
- prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową,
- ewidencji środków trwałych gminy,
- rozliczenia inwentaryzacji urzędu,
MAŁGORZATA BARANIEWICZ-KRZYWOWIĄZA
kierownik
II piętro budynku Urzędu, pokój 206
tel. 13 469 80 01 w.68
- nadzór nad pracą pracowników referatu
- sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu i z gospodarki pozabudżetowej
- prowadzenie księgowości budżetu gminy (organu)
- sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości gminy oraz bilansu Urzędu
- nadzór nad rozliczaniem inwestycji
- opracowywanie projektów budżetu z zakresu wydziału
DIANA LEICHT
II piętro budynku Urzędu, pokój 208
tel. 13 469 80 01 w.69
- sporządzanie listy płac, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
i składek ZUS - księgowanie ZFŚS i sum depozytowych
- prowadzenie całości spraw związanych z wpłatami PFRON
JOANNA RABICKA-LUBAS
II piętro budynku Urzędu, pokój 207
tel. 13 469 80 01 w.67
- prowadzenie ewidencji, wymiaru i kontroli podatkowych
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym
- księgowanie podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości od osób prawnych
Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.
ADRIANA KWILMAN
II piętro budynku Urzędu, pokój 207
tel. 13 469 80 01 w.67
- księgowanie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych
- prowadzenie ewidencji podatku od środków transportowych
- prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.
BEATA WÓJCIK
II piętro budynku Urzędu, pokój 208
tel. 13 469 80 01 w.69
- prowadzenie księgowości i sprawozdawczości z zakresu wydatków budżetowych
- ewidencja i rozliczanie wydatków ze środków pomocowych na wyodrębnionych rachunkach
- prowadzenie ewidencji wydatków z funduszu sołeckiego
- prowadzenie ewidencji środków trwałych.
BEATA MICHORCZYK
II piętro budynku Urzędu, pokój 209
tel. 13 469 80 01 w.70
- prowadzenie księgowości i sprawozdawczości z zakresu dochodów budżetowych,
- windykacja należności budżetowych,
- prowadzenie spraw z zakresu opłaty skarbowej.
SABINA SZUL-ORŁOWSKA
II piętro budynku Urzędu, pokój 209
tel. 13 469 80 01 w.70
- obsługa bankowa budżetu
- rozliczanie podatku VAT od towarów i usług
- księgowanie i windykacja należności za dzierżawę, najem, reklamę
Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.