Przejdź do menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych

Wydział Finansowy (FN)

Wydział Finansowy

II piętro budynku Urzędu


Wydział Finansowy wykonuje zadania w zakresie:

  • księgowanie dochodów i wydatków budżetowych gminy,
  • prowadzenie sprawozdawczości finansowej i statystycznej gminy,
  • obsługa finansowo- księgowa projektów współfinansowanych ze środków pomocowych,
  • prowadzenie rozliczeń z tytułu podatku VAT i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • prowadzenie rozliczeń z zakresu składek ZUS, FP, PFRON,
  • windykacji należności budżetowych,
  • prowadzenia wymiaru podatkowego, kontroli podatkowych,
  • prowadzeni postępowania  administracyjnego w sprawie udzielania ulg podatkowych (m.in. umorzenia, odroczenia,  rozłożenia na raty),
  • prowadzenie spraw związanych z opłatą skarbową,
  • ewidencji środków trwałych gminy,
  • rozliczenia inwentaryzacji urzędu,



MAŁGORZATA BARANIEWICZ-KRZYWOWIĄZA

kierownik
II piętro budynku Urzędu, pokój 206
tel. 13 469 80 01 w.68

  • nadzór nad pracą pracowników referatu
  • sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu i z gospodarki pozabudżetowej
  • prowadzenie księgowości budżetu gminy (organu)
  • sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości gminy oraz bilansu Urzędu
  • nadzór nad rozliczaniem inwestycji
  • opracowywanie projektów budżetu z zakresu wydziału


DIANA LEICHT

II piętro budynku Urzędu, pokój 206
tel. 13 469 80 01 w.68

  • sporządzanie listy płac, rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
    i składek ZUS
  • księgowanie ZFŚS i sum depozytowych
  • prowadzenie całości spraw związanych z wpłatami PFRON


JOANNA RABICKA-LUBAS

II piętro budynku Urzędu, pokój 207
tel. 13 469 80 01 w.67

  • prowadzenie ewidencji, wymiaru i kontroli podatkowych
  • wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym
  • księgowanie podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości od osób prawnych


ADRIANA KWILMAN

II piętro budynku Urzędu, pokój 207
tel. 13 469 80 01 w.67

  • księgowanie  podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych
  • prowadzenie ewidencji  podatku od środków transportowych
  • prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego


Vacat

II piętro budynku Urzędu, pokój 208
tel. 13 469 80 01 w.69

  • prowadzenie księgowości i sprawozdawczości z zakresu wydatków budżetowych
  • ewidencja i rozliczanie wydatków ze środków pomocowych na wyodrębnionych rachunkach
  • prowadzenie ewidencji wydatków z funduszu sołeckiego
  • prowadzenie ewidencji  środków trwałych.


BEATA MICHORCZYK

II piętro budynku Urzędu, pokój 209
tel. 13 469 80 01 w.70

  • prowadzenie księgowości i sprawozdawczości z zakresu dochodów budżetowych,
  • windykacja  należności budżetowych,
  • prowadzenie spraw z  zakresu opłaty skarbowej.


SABINA SZUL-ORŁOWSKA

II piętro budynku Urzędu, pokój 209
tel. 13 469 80 01 w.70

  • obsługa bankowa budżetu
  • rozliczanie podatku VAT od towarów i usług
  • księgowanie i windykacja należności za dzierżawę, najem, reklamę