Wydział Administracyjno-Gospodarczy (AG), w tym Biuro Rady (BR)
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
I piętro budynku Urzędu
Wydział Administracyjno-Gospodarczy wykonuje zadania w zakresie:
- prowadzenia kancelarii ogólnej
- obsługi sekretariatów
- współpracy z Sołectwami, w tym przeprowadzanie wyborów do organów jednostek
- obsługi narad
- prowadzenia archiwum
- zarządzania i administrowania budynkami urzędu
- obsługi Biura Rady
- działalności gospodarczej i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
- lokali użytkowych
JOLANTA KACZMARSKA
kierownik
I piętro budynku Urzędu, pokój 107
tel. 13 469 80 01 w.62
tel. 13 469 80 01 w.62
- nadzór nad pracą pracowników referatu
- prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu, w tym w elektronicznym obiegu dokumentów
- nadzór nad instrukcją kancelaryjną i obiegem dokumentów w urzędzie, w tym wersji elektronicznej
- ewidencjonowanie kadencji sołtysów i rad sołeckich oraz prowadzenie teczek jednostek pomocniczych
- przeprowadzenie wyborów na sołtysa i do rady sołeckiej
- prowadzenie z zakresu najmu i dzierżawy własnych obiektów i lokali (sale, świetlice)
- prowadzenie spraw środków transportowych
- gospodarka środkami rzeczowymi, czystości i artykułami biurowymi
- prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia majątku i interesów Gminy Lesko
Jeśli chcesz zarezerwować wizytę w powyższym zakresie kliknij tutaj.
Beata Wińska
parter budynku Urzędu, biuro podawcze
tel. 13 469 80 01
- obsługa mieszkańców
Wioleta Dańczyk
Ratusz parter, Biuro Rady
tel. 13 469 66 08
- obsługa Biura Rady
Pracownicy obsługi
- sprzątaczki
- kierowca/konserwator