Przejdź do menu Przejdź do treści Przejdź do danych teleadresowych

Wydział Administracyjno-Gospodarczy (AG), w tym Biuro Rady (BR)

Wydział Administracyjno-Gospodarczy

I piętro budynku Urzędu


Wydział Administracyjno-Gospodarczy wykonuje zadania w zakresie:

  • prowadzenia kancelarii ogólnej
  • obsługi sekretariatów
  • współpracy z Sołectwami, w tym przeprowadzanie wyborów do organów jednostek
  • obsługi narad
  • prowadzenia archiwum
  • zarządzania i administrowania budynkami urzędu
  • obsługi Biura Rady
  • działalności gospodarczej i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
  • lokali użytkowych


JOLANTA KACZMARSKA
kierownik

I piętro budynku Urzędu, pokój 107
tel. 13 469 80 01 w.62

  • nadzór nad pracą pracowników referatu
  • prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu, w tym w elektronicznym obiegu dokumentów
  • nadzór nad instrukcją kancelaryjną i obiegem dokumentów w urzędzie, w tym wersji elektronicznej
  • ewidencjonowanie kadencji sołtysów i rad sołeckich oraz prowadzenie teczek jednostek pomocniczych
  • przeprowadzenie wyborów na sołtysa i do rady sołeckiej
  • prowadzenie z zakresu najmu i dzierżawy własnych obiektów i lokali (sale, świetlice)
  • prowadzenie spraw środków transportowych
  • gospodarka środkami rzeczowymi, czystości i artykułami biurowymi
  • prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia majątku i interesów Gminy Lesko


Kaja Rytel-Izdebska / Sara Wasylewicz

I piętro budynku Urzędu, sekretariat
tel. 13 469 80 01 w.40

  • obsługa sekretariatu Burmistrza
   

Beata Wińska

parter budynku Urzędu, biuro podawcze
tel. 13 469 80 01

  • obsługa mieszkańców


Wioleta Dańczyk

Ratusz parter, Biuro Rady
tel. 13 469 66 08

  • obsługa Biura Rady


Jacek Bereżański

II piętro budynku Urzędu, pokój 201
tel. 13 469 80 01 w.61

  • informatyk


Pracownicy obsługi
  • sprzątaczki
  • kierowca/konserwator