Kancelaria Burmistrza (KB)
Kancelaria Burmistrza
Kancelaria Burmistrza wykonuje zadania w zakresie:
- prowadzenia kancelarii ogólnej
- obsługi sekretariatów
- organizowanie przyjęć mieszkańców przez burmistrza w zakresie skarg i wniosków (terminarz, prowadzenie rejestru przyjęć)
- organizacja przyjęć interesariuszy
- prowadzenie spraw związanych z odznaczeniami, medalami dla zasłużonych mieszkańców lub innymi symbolami gminy i jej jednostek
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem herbów, flag, emblematów, insygniów lub innych symboli Miasta i Gminy Lesko
- organizacja narad i spotkań z Sołtysami
- organizowanie wizyt, spotkań oraz obsługa delegacji
- koordynowanie współpracy Gminy Lesko z organami administracji rządowej, samorządowej oraz sektorem pozarządowym
- współpraca z miastami partnerskimi
- prowadzenie spraw związanych z patronatem burmistrza
- obsługa informatyczna urzędu oraz jednostek organizacyjnych
- nadzór nad samodzielnym stanowiskiem ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw wojskowych
- nadzór właścicielski spółek gminnych
Ewa Bończak
kierownik
I piętro budynku Urzędu, pokój 105
tel. 13 469 80 01 w.36
Kom. 536 992 990
Adres e-mail: kancelaria@lesko.pl
1) Nadzór nad prowadzeniem i obsługą Sekretariatu Burmistrza, oraz zarządzaniem czasu Burmistrza - prowadzeniem kalendarza, oraz właściwego obiegu dokumentów i korespondencji wpływającej do Kancelarii Burmistrza;
2) Nadzór nad organizacją:
- narad, zebrań, posiedzeń i spotkań prowadzonych przez Kierownictwo Urzędu
- wizyt, spotkań, delegacji służbowych, konferencji i posiedzeń z udziałem Burmistrza i Zastępcy
- spotkań i narad burmistrza z sołtysami
- spotkań burmistrza z mieszkańcami i interesantami (terminarz spotkań, rejestr skarg i wniosków)
- przyjęć interesantów przez Burmistrza oraz Zastępcę
- narad i spotkań Burmistrza z kierownikami poszczególnych wydziałów, spółek gminnych oraz jednostek organizacyjnych
- kolegium burmistrza
3) Prowadzenie spraw związanych z:
- patronatem burmistrza
- przyznawaniem tytułu „Honorowy Obywatel Leska”
- ustalaniem herbów, flag, emblematów, insygniów lub innych symboli Miasta i Gminy Lesko;
- odznaczeniami, medalami dla zasłużonych mieszkańców lub innymi symbolami gminy i jej jednostek
4) Nawiązywanie kontaktów i obsługa współpracy z miastami partnerskimi
5) Koordynowanie współpracy Gminy Lesko z organami administracji rządowej, samorządowej oraz sektorem pozarządowym
6) Koordynacja współpracy w ramach nadzoru nad spółkami gminnymi
7) Koordynacja pracy stanowiska ds. informatycznych
8) Nadzór nad stanowiskiem ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw wojskowych
Sara Wolanin
Stan. ds. obsługi kancelaryjnej Burmistrza
I piętro budynku Urzędu, sekretariat
tel. 13 469 80 01 w.40
Kom. 733 990 186
Adres e-mail: sekretariat@lesko.pl
- Prowadzenie i obsługą Sekretariatu Burmistrza, w tym prowadzenie kalendarza i rejestru spotkań burmistrza i zastępcy
- Prowadzenie właściwego obiegu dokumentów i korespondencji wpływającej do Kancelarii Burmistrza
Jacek Bereżański
Stan.ds. informatycznych
II piętro budynku Urzędu, pokój 201
tel. 13 469 80 01 w.61
Adres e-mail: informatyk@lesko.pl
- obsługa informatyczna urzędu oraz jednostek organizacyjnych
- Zarządzanie infrastrukturą IT i bezpieczeństwem danych
- Wsparcie techniczne i rozwój e-administracji
Patryk Warchoła
Stan.ds. informatycznych
II piętro budynku Urzędu, pokój 201
tel. 13 469 80 01 w.61
Adres e-mail: informatyk2@lesko.pl
- obsługa informatyczna urzędu oraz jednostek organizacyjnych
Mateusz Semczak
Samodzielne stanowisko ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw wojskowych
parter Ratusz
tel. 13 469 66 15 w.23
Adres e-mail: obrona@lesko.pl
- prowadzenie spraw obrony cywilnej i spraw obronnych
- nadzór nad jednostkami OSP
- obsługa kancelaryjno-biurowa Miejsko-Gminnego Zespołu Reagowania
- prowadzenie kancelarii tajnej
- udzielanie i cofanie pozwoleń na prowadzenie zbiórek publicznych