RSOiA
Referat Spraw Obywatelskich i Administracji
I piętro budynku Urzędu oraz RATUSZ
Referat Spraw Obywatelskich i Administracji wykonuje zadania w zakresie:
- koordynacji prac związanych z wyborami i referendami
- zapewnienia sprawnej organizacji i funkcjonowania urzędu
- zapewnienia prawidłowej obsługi obywateli przez urząd
- ewidencji ludności
- spraw wojskowych i dowodów osobistych
- zarządzania kryzysowego
- spraw obronnych i obrony cywilnej
- nadzoru nad jednostkami OSP
- obsługa kancelaryjno-biurowa Miejsko-Gminnego Zespołu Reagowania
WALDEMAR BARA - kierownik referatu
I piętro budynku Urzędu, pokój 107
numer wewnętrzny 62
- prowadzenie archiwum spraw osobowych byłych pracowników
- zarządzanie i administrowanie budynkiem urzędu, lokalami biurowymi
EDYTA GÓRSKA
parter Ratusz
numer wewnętrzny 22
- prowadzenie stałego rejestru i kart osobowych mieszkańców
- przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych (zameldowanie i wymeldowanie) - pobyt stały i czasowy
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zameldowanie i wymeldowanie
- wydawanie poświadczeń zameldowania
- udzielanie informacji meldunkowych organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości
- pośrednictwo w nadawaniu i zmianie numerów PESEL
- prowadzenie rejestru wyborców
- wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania w wyborach powszechnych
- sporządzanie spisów wyborców dla potrzeb wyborów powszechnych
BARBARA KOPECKA
parter Ratusz
numer wewnętrzny 24
- wydawanie dowodów osobistych
- prowadzenie spraw wojskowych
- wymiana dowodów osobistych z przyczyn utraty, zniszczenia, zmiany miejsca zameldowania i zmiany nazwiska
- wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych
STANISŁAW MATUSZEWSKI
parter Ratusz
numer wewnętrzny 23
- prowadzenie spraw obrony cywilnej i spraw obronnych
- nadzór nad jednostkami OSP
- obsługa kancelaryjno-biurowa Miejsko-Gminnego Zespołu Reagowania
- prowadzenie kancelarii tajnej
- udzielanie i cofanie pozwoleń na prowadzenie zbiórek publicznych